mandag 14. september 2009

Høsten er her..


..og i den anledning har jeg fått tid til å gjøre litt av hvert innomhus.


Mellom annet var jeg nødt til å få orden i kjelleren igjen, slik at vi fikk plass til utemøblene. Dette tok sin tid, men resultatet ble en herlig "inneterasse" som ble innvidd med gode venner og vin fredag kveld! Ved rydding av områder som kjeller og loft dukker det alltid opp små "skatter", og i arbeidet fant jeg flere gamle lamper som "mistet" ledningen sin og ble til flotte lysestaker. Laga en morsom rustikk hylle for å dekke en vegg, og få opp fra gulvet diverse materialer.


Noen småprosjekter ble gjort innimellom. Jeg har lenge brukt stativet til det gamle peissettet som smykkeoppheng, men nå tok jeg endelig turen på biltema(leeenge planlagt) og kjøpte lakk, og her er noen av gjenstandene som fikk nytt liv.. Mer kommer senere, noe står nemlig ute og venter på et strøk til..

1 kommentar:

  1. Ååå, jeg skulle ønske jeg var deg..SUPERWOMAN!!!

    SvarSlett