søndag 30. august 2009

småting rundt omkring:)

07.07.07 gifta jeg meg med en fantastisk mann, og i den anledning fikk jeg opp verdens beste forlover til det kalde nord, for rødvinskos og bryllupsinvitasjoner.. Vi storkosa oss og laga 80 ulike(!) invitasjoner denne helga. Her er noen av dem. Liker å tro at det er hyggelig å få noe hjemmelaget:)

Viste tidligere noe som ble julegaver samme år som jeg pussa opp rommet til mellomstemann, men her er en av julegavene fra samme år..

Så var det tid for vår første konfirmant, og i den anledning, kunne jeg jo ikke gjøre det noe dårligere.. Også alle hennes gjester fikk ulike invitasjoner, og denne gang i hennes farger.. Rødt, sort og rosa..

Nå er det natta, og etter en uke med deltidsstudier, er jeg nå klar til kontoret igjen, med masse ideer i sekken.. skal utrette mye før eg blir tredve;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar