torsdag 4. mars 2010

Long time - no see..

Er for tiden hjemme hos mor og far på vestlandet. Det er vinterferie, og jeg kvepper til hver gang jeg ser ut vinduet og ser all sneen! På vestlandet! Det er utrolig vakkert, men veldig rart. Hjemme i Nord har vi hatt tidenes mest snefattige vinter, først nå er alpinanlegget åpnet, og selv om det har vært iskaldt, har sneen latt vente på seg. Familien hadde ordna seg hytte på Voss i vinterferien, og inviterte oss nedover og jeg fikk meg en etterlengta tur hjem, og yngstemann på 12, fire deilige dager på snowboard i Bavallen på Voss. Vi hadde det kjempeflott, og det er godt innimellom å ha barna litt hver for seg. Oppmerksomhet har han ihvertfall fått nok av;)

Mye av tiden har jeg brukt på å drømme om oppussinger og annet.. Maaange planer;)

Nå skal jeg ta meg en rusletur med fotoapparatet for å dokumentere dette underlige fenomen med 60-70cm snø hjemme på vestlandet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar