mandag 14. januar 2013

.. klar for COMEBACK!!



JULEN er over, og jeg er klar for å starte det nye året med et lite blogginnlegg der jeg LOVER å være flinkere å oppdatere denne bloggen. Mye har skjedd det siste året/årene, og det har derfor vært hverken tid eller energi til å blogge. Dette skal jeg prøve å gjøre noe med. Produksjonen før jul har vært svært høy, da jeg ble sykemeldt igjen i november, tok jeg frem symaskinen for å ikke bare bli sittende i sofa, og noen av resultatene ser du på bildene under. 

Etterhvert vil det også komme noen bilder av vårt nye hjem i Bergen, og som noen av dere har etterlyst, også noen bilder av høstens byggeprosjekter;-) Mellom annet kjøkkenbenken/bordet/øya på hjul, terrassemøbler og terasse, samt rommene i vårt kjære hjem, som er i stadig endring etter humør og bruk.

Håper alle er kommet seg etter jul, og at alle har hatt en flott tid sammen med kjente og kjære og nytt god mat og godt selskap i ferien. Nå er vi klare for det nye året, -med nyttårsforsett som skapt for å brytes!



Ha en fantastisk mandagskveld, jeg skal opp og sy på min herlige retrokjole, bildet kommer i morgen, dersom den blir vellykket;-) Okei da, det kommer bilde uansett;-)

Hoppsannsa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar