torsdag 17. januar 2013

Godt selskap..

..kan aldri undervurderes! Jeg omgir meg med mennesker som inspirerer meg og løfter meg opp, og i dag er en dag da jeg skal nyte slikt selskap. Helt impulsivt skal jeg nå en tur på kafe i Bergen med min beste venninne og ta meg et glass vin (muligens to) og hjem igjen før det blir sent. Dette var noe jeg ikke kunne gjøre på Borkenes uten en viss planlegging, og en av de tingene jeg setter virkelig pris på her. Ikke nødvendigvis alkoholen, -men mulighetene. Savner folkene fra nord, men vi trives utrolig godt her nede, og det gjør at hverdagen er en fryd for tiden.

Legger ved et lite bilde av spisestuen, vel og merke slik det så ut for ikke så lenge siden, jeg er nemlig veldig glad i å ommøblere..

Ha en flott kveld;-)

1 kommentar:

  1. Ett, to, eller tusen. Tidlig? Eller sent?? Det beste med å kunne gå ut med sin beste venninne er vel at man egentlig aldri helt vet. Det begynner med en plan, og så eskalerer det. Stort sett.. ;) Love u ;)

    SvarSlett